Čo všetko potrebujem pri novej práci v zahraničí

Čo všetko potrebujem pri novej práci v zahraničí

Radi by ste pracovali v zahraničí, ale obávate sa nových vecí a vybavovania?

Prečítajte si krátky článok, čo všetko Vám poradíme a zabezpečíme v našej pracovnej agentúre Universal Consulting.

Takto to u nás zvykne prebiehať.

Rozhodnete sa reagovať na náš inzerát o práci.

Do 1-2 pracovných dní dostanete od nás e-mail s predbežným vyjadrením.

Ak spĺňate zamestnávateľove podmienky, následne Vás kontaktujeme telefonicky.

Tu Vám odpovieme na všetky Vaše otázky o práci a často i o iných veciach, ktoré sa týkajú života v zahraničí.

Dozvedáte sa od nás nielen informácie, akými sú napríklad pracovná náplň, mzda, frekvencia vyplácania mzdy, zmennosť, ale častokrát i informácie, ktoré sa práce netýkajú, napríklad kde je potrebné sa pred odchodom odhlásiť, kde sa po príchode do krajiny prihlásiť, aké zvykne v danej krajine bývať počasie, čo je vhodné si so sebou vziať a podobne.

Skrátka detaily, ktoré si človek možno ani neuvedomí, no sú to cenné rady a informácie, ktoré poskytujeme i z vlastnej skúsenosti so životom v zahraničí.

Viem dostatočne cudzí jazyk? Pýtate sa.

Ak sa jedná o pracovnú pozíciu, pri ktorej je znalosť cudzieho jazyka vyžadovaná, pomôžeme Vám zistiť Vašu úroveň znalosti. Pomocou niekoľkých otázok v cudzom jazyku vedieme malý pohovor a takto ihneď máte vyhodnotenie, či sa o prácu môžete ďalej uchádzať, alebo Vám poradíme vo výbere inej vhodnej práce. Prípadne, nikdy nie je neskoro sa v cudzom jazyku zdokonaliť, nástupy do práce máme neustále.

Ako sa do novej krajiny dostanem?

Ak je ideálne cestovať letecky a obávate sa nákupu letenky, poskytujeme i službu jej zakúpenia a následne Vám urobíme i tzv. online check-in. Ušetríte tak čas i peniaze na letisku.

Vyzdvihne ma niekto na letisku?

Ďalšia častá otázka. I nám záleží, aby ste celú relokáciu mali naozaj komplexne zabezpečenú. V tomto prípade vieme zabezpečiť i vyzdvihnutie z letiska a odvoz priamo na ubytovanie. Prípadne Vám vyhľadáme i konkrétne linky, ktoré Vás z letiska odvezú priamo na ubytovanie/k zamestnávateľovi.

Ak plánujete do zahraničia cestovať autobusom, vlakom či s dopravcami, vyhľadávame pre Vás najlepšie i najlacnejšie spojenie a posielame priamo na Váš e-mail. Poskytujeme kontakty na dopravcov, ktorí Vás vyzdvihnú na dohodnutom mieste a zavezú až do kancelárie zamestnávateľa či na ubytovanie. Bývajú to plne vybavené autá s klimatizáciu, častokrát s wifi pripojením.

Budem mať zabezpečené ubytovanie? Toto je jedna z najčastejších otázok.

Samozrejme, vieme Vám túto dôležitú vec zabezpečiť. Sme v neustálom kontakte s ubytovateľmi, ktorí Vám podľa voľných kapacít zabezpečia ubytovanie čo najbližšie k práci.

Cestu i ubytovanie si samozrejme môžete riešiť sami. Je to naša pomoc pre ľudí, ktorí nemajú možnosť si tieto záležitosti zabezpečiť.

Ako je to s poistením? Čo keď sa mi niečo na dome pokazí? Mám po návrate domov nárok na vrátenie daní? Budú mi akceptovať môj domáci bankový účet? A čo telefón a paušál?

Tieto a mnoho ďalších otázok potrebujete vedieť, keď sa chystáte do zahraničia cestovať.

Na to sme tu my – agentúra práce Universal Consulting – expert na sprostredkovanie práce do zahraničia.

Váš nový život v zahraničí vyriešime naozaj komplexne.

 

Lucia Henčelová, riaditeľka

Universal Consulting s.r.o. – najväčší sprostredkovateľ zamestnia do zahraničia na Slovensku